Betingelser ved kurspåmelding

Påmelding skjer via påmeldingsskjema på nettsiden. Du vil motta bekreftelse på din kurspåmelding. Din påmelding er bindende når den er mottatt hos oss. Gitt ledige plasser og anledning til praktisk tilretteleggelse tar vi i mot påmeldinger tett opp mot kursdatoen.

Fakturering

Vi sender ut faktura per e-post. Faktura blir utstedt så snart som mulig etter din påmelding. Utstedte fakturaer har 14 dagers betalingsfrist. Kursbevis bli utstedt etter at faktura er betalt. Dersom din bedrift krever bestillingsreferanse må denne være mottatt av oss samtidig som din kurspåmelding.

Avbestilling

Dersom du må avbestille din kursplass vil du bli belastet kursavgift etter følgende regler:

  • Ved avmelding senere enn 14 dager før kursstart, eller ved manglende oppmøte, belastes 100% av kursavgiften

  • Ved avmelding senere enn fire uker før kursstart, men tidligere enn to uker før kurset, belastes 50 % av kursavgiften

Dersom en deltaker ikke kan stille, men skaffer en annen person til å overta plassen, vil det ikke tilkomme avmeldingsavgift utover ordinær deltakeravgift. Ved sykdom må sykemelding fremlegges. Vi ber om å bli varslet om endringen så snart dette er kjent.

Kansellering av kurs

Det tas forbehold om gjennomføring og deltakerbegrensning. HMSdesign forbeholder seg retten til å kansellere et hvert kurs på et hvert tidspunkt. Dersom et kurs blir kansellert, blir deltakeravgiften tilbakebetalt. HMSdesign står ikke til ansvar for økonomiske konsekvenser som følge av kansellert kurs utover dette.